ລາຍງານສະຖິຕິການປະມູນເມື່ອທ່ານເປີດຕົວແຄມເປນໂຄສະນາ google ຂອງທ່ານ, ທ່ານໄດ້ຮັບການເຂົ້າເຖິງຂໍ້ມູນທີ່ມີຄຸນຄ່າກ່ຽວກັບຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານ. ດ້ວຍບົດລາຍງານຂອງຜູ້ແຂ່ງຂັນ, ທ່ານສາມາດເບິ່ງຜູ້ທີ່ແຂ່ງຂັນກັບທ່ານສໍາລັບຄໍາຖາມຄົ້ນຫາສະເພາະແລະວິທີການຂ້າງຫນ້າຫຼືທາງຫລັງຂອງທ່ານທຽບກັບຜູ້ໂຄສະນາອື່ນໆ. ວິທີການເບິ່ງສິ່ງທີ່ຄູ່ແຂ່ງໂຄສະນາກໍາລັງແລ່ນບົດລາຍງານນີ້ສະຫນອງຂໍ້ມູນທີ່ສໍາຄັນຕໍ່ໄປນີ້: ບັນຊີລາຍຊື່ຂອງສະຖານທີ່ຄູ່ແຂ່ງສໍາລັບແຕ່ລະຄໍາຖາມຄົ້ນຫາຫຼືກຸ່ມຂອງພວກເຂົາ - ນີ້ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດວິເຄາະສ່ວນແບ່ງການປະທັບໃຈຕົ້ນຕໍຂອງທ່ານ - ຈໍານວນປະທັບໃຈທີ່ທ່ານໄດ້ຮັບໃນລະຫວ່າງ ໄລຍະເວລາທີ່ເລືອກທຽບກັບຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານ. ນີ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນການແຂ່ງຂັນ position.overlap ຂອງທ່ານ - ເລື້ອຍໆການໂຄສະນາຂອງຄູ່ແຂ່ງໄດ້ຖືກສະແດງໃນເວລາດຽວກັນກັບເຈົ້າ. ສະເພາະຕົວຊີ້ວັດຄວາມສໍາຄັນຂອງຄູ່ແຂ່ງໂດຍສະເພາະ.share ຂອງ ຂໍ້ມູນ Telegram ຕໍາແຫນ່ງຂ້າງເທິງ - ເລື້ອຍໆການໂຄສະນາຂອງຄູ່ແຂ່ງໄດ້ສະແດງຢູ່ຂ້າງເທິງຂອງເຈົ້າເມື່ອພວກເຂົາຖືກສະແດງຮ່ວມກັນ. ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງຜົນປະໂຫຍດຂອງຄູ່ແຂ່ງ. ສ່ວນແບ່ງຄວາມປະທັບໃຈຕໍ່ຜົນໄດ້ຮັບທາງອິນຊີ - ເລື້ອຍໆການໂຄສະນາຂອງທ່ານຫຼືຜູ້ອື່ນຖືກສະແດງຢູ່ໃນຕໍາແຫນ່ງເທິງ. ຕົວຊີ້ວັດຄຸນນະພາບຂອງການໂຄສະນາ campaign.share ຂອງປະທັບໃຈໃນຕໍາແຫນ່ງທໍາອິດ - ເລື້ອຍໆການໂຄສະນາຂອງທ່ານຢູ່ໃນສະຖານທີ່ st. ສໍາຄັນສໍາລັບການວິເຄາະການປ່ຽນແປງປະສິດທິພາບໃນເວລາທີ່ການປ່ຽນແປງອັດຕາຕໍາແຫນ່ງ.win - ການໂຄສະນາຂອງທ່ານຕີຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານໃນຄວາມກ່ຽວຂ້ອງແລະສະແດງໃຫ້ເຫັນເລື້ອຍໆ. ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງຄວາມໄດ້ປຽບໃນການແຂ່ງຂັນ. ບົດລາຍງານນີ້ມັກຈະອະທິບາຍເຖິງການເພີ່ມຂຶ້ນຂອງຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການຄລິກແລະການຫຼຸດລົງຂອງປະສິດທິພາບການໂຄສະນາ.
ຄູ່ແຂ່ງໄດ້ເຂົ້າໄປໃນຮູບບາງທີຜູ້ແຂ່ງຂັນໃຫມ່ໄດ້ເຂົ້າໄປໃນຮູບ, ຫຼືຜູ້ເຂົ້າຮ່ວມອື່ນໆໄດ້ຍົກການສະເຫນີລາຄາຂອງພວກເຂົາ. ຍິ່ງເຈົ້າວິເຄາະຂໍ້ມູນລະອຽດເທົ່າໃດ, ມັນຍິ່ງຖືກຕ້ອງ. ພວກເຮົາແນະນໍາໃຫ້ວິເຄາະໃນລະດັບຂອງຄໍາສໍາຄັນສ່ວນບຸກຄົນ, ແທນທີ່ຈະເປັນແຄມເປນທັງຫມົດ. ບົດລາຍງານການປຽບທຽບໃນ google analytics google analytics ມີບົດລາຍງານທີ່ເປັນປະໂຫຍດໃນສ່ວນຜູ້ຊົມທີ່ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດປຽບທຽບການປະຕິບັດຂອງເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານກັບຊັບພະຍາກອນທີ່ຄ້າຍຄືກັນ. ວິທີການເບິ່ງການໂຄສະນາຂອງຄູ່ແຂ່ງເພື່ອກໍານົດການປຽບທຽບ, ເລືອກອຸດສາຫະກໍາ, ພາກພື້ນ, ແລະຈໍານວນກອງປະຊຸມສະເລ່ຍຕໍ່ມື້ສໍາລັບສະຖານທີ່ທີ່ຄ້າຍຄືກັນ. ເລືອກຕົວກໍານົດການທີ່ໃກ້ຊິດເທົ່າທີ່ເປັນໄປໄດ້ກັບໂຄງການຂອງທ່ານ. ຖ້າທ່ານມີການຈະລາຈອນພຽງເລັກນ້ອຍ, ປຽບທຽບຕົວທ່ານເອງແຍກຕ່າງຫາກກັບສະຖານທີ່ຂະຫນາດນ້ອຍທີ່ຄ້າຍຄືກັນແລະຜູ້ນຂະຫນາດໃຫຍ່ໃນ niche.
|